onsdag 11 mars 2015

Mera Moa










Första vändan med bilder var Moas favoriter och nu har jag letat fem några egna som jag gillade. Första gången var det mycket experimenterade för att hitta en metod att redigera, men det här gången höll jag mig till största delen till vad som jag visste funkade och fokuserade istället på tempo, inte för att jag direkt hade bråttom, men som en övning.

En Led-lampa i beauty dish, svart markisväv som bakgrund, rökmaskinen har fått jobba lite på några av bilderna och det är Panasonics och Leicas fantastiska Nocticron objektiv på en GH3:a.

The first batch was Moas favorites and here I looked them over again and found some that I liked. The first time I experimented a lot with the editing. This time I mostly kept to what I knew was working and focused on speed. Not that I was in a hurry, but to practise.

The set up was one Led-lamp in a beauty dish, black cloth as a backdrop, the smoke machine did it's thing on a couple of the pictures and it's the amazing Panasonic and Leica Nocticron on GH3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar